Halsfluss

1kommentarer

Det var omöjligt för mig att sova i natt. Jag kallsvettades och var torr i halsen och hur mycket jag än drack så blev det inte bättre. Smärtan har förvärrats sedan igår och mamma har klarställt att jag är svullen i halsen och helt vit på ena sidan. Så imorgon ska jag till läkarn tidigt och få pencillin. Jag vill bara få bort detta så fort som möjligt.
Bortsett från hur jag mår och ifrån hur ont jag har så har det varit en mysig dag. Åskan har legat över oss, men gav bara en enda stor knall och en blixt. Fräckt! Och efter att jag legat i soffan hela dagen gick jag ut i fuktigheten och fotograferade lite innan det blev mörkt.. Och det var så skönt att få andas in luften, men lika smärtsamt i halsen..

Nu ska jag äta lite glass och hoppas på att det ska lena halsen litegrann.. och sedan ska jag försöka sova och hoppas på att jag blir bättre till imorgon.. Usch, jag fruktar inför natten:(

Njut av bilderna, så uppdaterar jag snart igen..

L.



1 kommentarer

Nicklas

23 Aug 2010 11:53

krya på dig !!

Kommentera

Publiceras ej