Eeelaaavaaataaaar

0kommentarer

Jag sitter fortfarande i min soffa och borde sova, men jag kan inte lägga mig när jag är förbannad. Då slappnar jag aldrig av.

Dagen har gått rätt bra ändå. Spelat tv-spel med min bror halva dagen och sett OTH halva dagen.. Och sedan var det dags för middag, men jag var inte hungrig, så Johannes gick och handla sitt.. Klockan blev 21 och det hade mörknat. Jag var fortfarande inte hungrig så jag gick bara fram och tillbaka i rummet, med musiken i rummet som nästan överröstades av min brors dunkande i väggen. Jag bäddade sängen. Jag började svettas. Jag suckade. Och sedan satte jag på lite annan musik.. sedan slog jag i armen i en hylla och rev mig.. Det var då jag började bli irriterad på riktigt. Jag suckade när det sved över armen. Jag tittade i spegeln och såg ett mini sår över armen. När jag kom ned på den svala nedanvåningen suckade jag återigen när jag försökte komma på något att äta. Så gjorde mig toast, som smakade skit, så jag slängde skiten.. Johannes skulle köpa en godispåse, så jag gjorde samma sak. Efter ungefär 5 bitar slängde jag påsen i golvet och har inte rört den sedan dess. Resten av kvällen har bara varit frustrerande och jag har inte funnit anledningen till varför.. Men nu har jag snackat lite med en go vän som lyft upp mig lite, så jag tänkte njuta av lite humor och sedan sova..

så varför inte göra detsamma med er?
Här har ni min lördagskväll!













Kommentera

Publiceras ej