Angel from Montgomery

1kommentarer

När jag vaknade upp idag så var det inte som de andra dagarna, då jag vaknade och kände att jag inte hade någonting att göra, utan tvärtom var jag så förväntansfull att jag bara ville resa mig och dra igång med alla ärenden direkt. Men för att göra det till det bästa och inte stressa, har jag lagt på lite lugnande musik i öronen.. vilket hjälpte direkt. Och nu ska jag bara ta det lugnt - diska, dammsuga, bädda, duscha och göra mig i ordning för att sedan välkomna två av mina goa vänner som kommer ifrån Ystad och stannar hos mig över natten!:)

Busarna Bill och Bull som kommer till mig idag, hihi:)



Så, så länge.. tänker jag säga godmorgon till er, med an angel from montgomery..

1 kommentarer

Hemliga beundraren

05 Aug 2010 12:45

Du har kommit en bra bit på vägen du följt Louise, var stolt över dig själv. Du ser hur vacker ut som helst. Och du skriver makalöst bra! Fortsätt så.. Det är intressant och följa!

Kommentera

Publiceras ej