Glad Påsk!

0kommentarer

Urh, jag vet, jag är väldigt sen! Förlåt mig!
Glad Påsk till er alla, såklart!

Jag har varit på andra tankar under påsken.. Det är ingen speciell "helg" för mig bortsett från att man kan få sova ut längre.. vilket jag inte har gjort. Men ändå.. Det blev däremot middag hemma hos mamma med mormor och morfar! Jag fick ett litet påskägg av mormor med trosor i, lite godis och en smyckehängare samt tre ramar av mamma och jag hade tre foton som passade perfekt i dem ramarna!

Efter det flyttade vi hem till pappa, som vi gör varje söndag och fortare än vanligt var dagen slut.
Det är väldigt ovanligt att tiden går såhär fort, åtminstone för mig.. Men det är väl för att vi ställt fram klockan!
Dagarna verkar nämligen rusa förbi..

Klockan är prick 2.00 nu men jag känner mig inte ens i närheten av trött, korkat.. för det borde jag vara.
Jag har känt mig inspirerad till att skriva hela kvällen men inte haft ork till att sätta mig och grubbla upp alla dessa tankarna.. Så istället kan jag berätta hur min dag har varit - jag vaknadr rätt sent och gjorde mig i ordning för en dag i stan med folk ifrån min klass. Vi möttes på Laserdome där vi körde 3 spel - väldigt roligt, väldigt svettigt och otroligt många dampanfall på småbarn.. Hahha! Fantastiskt så roligt man kan ha när man skrattar åt varandras utbrott! Vi vann också 2 out of 3!Vi var ett riktigt bra team! .. Och efter det åt vi efterlängtad mat på china box! Och därefter åkte vi hem till Christopher där vi kollade på allt ifrån solsidan till olika filmer.. Jag och Shannon fick oss också en lång promenad. Vi gick 4 km för att köpa lite fika - men bra med motion också! Och sedan blev klockan mycket och vi åkte hem och nu ligger jag här, i min säng och ska strax se. . "Julie och Julia". En intressant film så det blir väl en recension på den lite senare:)

Men tills den kommer tycker jag ni ska göra det jag inte gör nu.. och det är att sova gott!
God natt:)

Kommentera

Publiceras ej