Friday.

0kommentarer

Det har inte varit en tänkardag idag.
Det är fredag och jag borde jubla över att det är helg. Men det gör jag inte. Jag ser naturligtvis fram emot att få sova ut - då jag känner att vilan behövs, men jag fruktar över denna kommande lördag, i känslan om att helgen kan ta slut.. fråga mig inte varför.
Jag kommer inte ihåg var mina tankar var imorse, utan jag kommer bara ihåg hur jag reste mig för att göra mig i ordning, äta mina ägg och sedan cykla till Danni för att cykla till bussen ,men det blev en kortare cykelresa då det blåste kallt och vi stannade till vid första busshållsplats.
Dagen har varit sådär, jag har haft något liknande Pms tror jag..  Envist har jag och Danielle tjafsat, haha, humoristiskt naturligtvist - men envist, väldigt envist.. och tillslut brusar man upp utan anledning - tur nog skrattar man ut allt tillslut. Efter en kort skoldag åkte jag och Danni till min mammas jobb och hämtade ett par ramar som min bästa mormor köpt till mig - perfekt till mina foton, så nu har jag äntligen fem foton redo och sedan behövs bara två bilder till och sedan är mitt rum färdigt!
När vi gjort det så åkte vi hem och tog en kaffe och solade i ett par minuter - det var fortfarande kallt, nästan kallare idag men när solen väl brände så stekte det .. och idag är vi fortfarande glansiga och röda i ansiktena.
Vi bestämde oss för att ha en krängar dag - efter att ha njutit av sol, fåglarnas kvitter och vårens färger så kände vi att en bra dag skulle avslutas på ett bra sätt, så vi hyrde en skräckfilm - Saw 6(som jag mer kallar psycho film) och åt godis!- Jaa, jag också, dock inte lika mycket som jag brukar och det är bara att röra sig ordentligt imorgon så är det borta igen.
Dagen blev bra - normal och mysig, med mysigt umgänge. Kvällen blev perfekt - lugn, mysig och någorlunda mystisk. Vi spekulerade månens smala storlek fram tills vi började inbilla oss att det rörde sig för mycket - som månförmörkelse.. Dock var vi inte ensamma om jämförelsen.
Haha!
Jag vet inte riktigt hur jag mår idag, kanske för att jag är så trött som jag är...Men jag har känt mig bra hela dagen och hela kvällen, fram tills..  nu...
Ja, lyssna på denna låten så säger den väl mer än jag kan få ut just nu.
Thank good for music, cause sometimes.. There is nothing better.
And in other hand.. there is nothing that can save you .. like music do.

Kommentera

Publiceras ej