Day 3

0kommentarer

Dagarna går fort efter att klockan ställts fram..
Jag är helt slut och ögonen håller sig inte öppna länge till så det blir en snabb uppdatering.
Jag vaknade tidigt idag och åt ingen frukost utan tog bussen direkt till skolan där jag gjorde klart ett gammalt skolarbete och efter det mötte jag Danni i stan också tog vi en fika på espresso house - surdegsbörd med ruccola, paprika och annat smått och gått. Efter det mötte vi på en hel del vänner - MG, Josefin och Christopher och det var så resten av dagen spenderades.
När det började bli kallt tog vi bussen hem och träffade Peter en snabb runda och sedan åkte vi hem och drack en kopp gott kaffe och sedan hämtade vi mat ifrån vårt favoritställe - Mille och sedan satte vi oss framför tvn och mös, hade något liknande matkrig, en hel del skrattattacker och allt som allt.. en mysig kväll!
Dagens motion blev en hel dag i stan - tro mig, det räcker! Haha! Blev även lite småcyklande och lite springande hit och dit under kvällen - och en kvällspromenad med Danni och vovven.. däremot åt jag vingar, något mindre bra men det är bara att sätta sig på cykeln och köra ett bra tag imorgon!
Massor av bilder orkar jag inte lägga upp idag, så det får bli en och sedan får ni nya uppdateringar imorgon!
Sweet dreams:)

Kommentera

Publiceras ej