Vissa människor gör ens liv bättre än bra.

0kommentarer

Hei allihopa, klockan är mycket och det har blivit lite segt med uppdateringar - jag vet!
Men det blev en lång, härlig,glädjesfylld kväll tillsammans med mina vänner ifrån den nya klassen!

Vi kom till trelleborg runt 6, spelade biljard - airhockey och bowling, sen kom christopher och caroline så gick vi till hemma kväll och köpte maassa gottis, jaaa allihopa, jag har verkligen syndat ikväll!
Godis - chips och läsk! och ja.. lite ångest har jag, men ångrar det?
Inte alls!
Jag har börjat med en väldigt dum tid kringgående att gå ned i vikt, alldeles försvag för dessa perfekta dagar!
Så vi kom hem till Julia och såg Björnbröder, haahha, verkligen klockrenfilm för oss tillsammans!
När den var slut så tog jag,Shannon,Sophie och Danni bussen hem och helt ärligt.. det är otroligt hur 4 tjejer på bara ett par minuter kan finna saker hos varandra som vi har förståelse för..
jag måste erkänna, personer som ni, alla som jag träffat under dessa två månaderna kan vända en grådag till ren sol ..Ni är helt underbara.

På vägen hem , träffade jag en person som jag nog saknat mer än jag insåg - Filip Josevski, vackraste människan inifrån och ut! och att träffa honom var pricken över i:et!

Nu .. ska jag lägga mig och se Twilight och hoppas på att få bort de jobbiga tankar som just nu fyller sig i mina känslor..
Sov gott allihopa, jag hoppas ni har haft en like bra helg som jag!

Kommentera

Publiceras ej