Tummen upp för alla tips ..

0kommentarer

Fick precis ett tips ifrån en läsare att hon/han tycker att jag ska lägga ut allt jag äter på en dag och jag har tänkt göra det med min pappa har mitt minneskort till kameran därmed blir det mindre bilder - och sen har jag inte riktigt kommit igång med bloggen, jag försöker fixa bakgrund, header, länkar osv..
Men jag tar absolut till mig alla tips och det är ni som ska läsa - så era tips tar jag till mig och tar efter!
Så tack för tipset, jag ska absolut ha det i åtanke varenda gång jag kör ett inlägg!

Nu däremot.. sitter jag och är jätte,jätte,jätte hungrig.. men jag håller mig tills imorgonbitti då jag ska få i mig lite frön, två ägg och ett glas vatten! Haha, otroligt nog längtar jag!

Nu ska jag däremot lägga mig och se en gammal klassiker, skönheten&odjuret och lägga mig i min varma säng.. men tills imorgon bitti .. tänker jag teasa er lite med en film som jag innerligt, ser fram emot att se.. Nämligen New moon;

Kommentera

Publiceras ej