Trött&grinig ..

0kommentarer

Efter en lång dag i skolan, och förvånansvärt nog var inte bowlingen alls lika rolig som jag förväntade mig.
Naturligtvis förlorade jag också.. Bilder kommer senare ikväll.

Jag åt chicken nuggets med morötter, ett äpple och ramlösa till lunch ..
och sen kokade jag två ägg när jag kom hem ..

Nu ska jag träna en runda på formtoppen med Malin och sen blir det god mat och jag känner mig slut så jag ska nog lägga mig i tid, men innan dess blir det självklart uppdatering!

Jag vill tacka för alla uppmuntrande kommentarer, för era tips och ert stöd!
Min kusin och min bror satt och åt ett marabou choklad framför mig innan men jag tänkte på all uppmuntran ,på hur jag ser mig själv och höll mig verkligen!

Så .. detta ska jag nog klara av!

annars.. får ni ha en fortsatt trevlig kväll.
xoxo. Louise

Kommentera

Publiceras ej