This is it!

0kommentarer

Heeei mina läsare=)
Är allt bra med er? Har lovet varit skönt eller känns det segt med vintertid?
Jag älskar vintern, men tiden går så långsamt.. det är som att den ... stannat men ändå .. fortsätter den på något sätt?


Nu ska jag in i duschen och sen ska jag till stan och köpa stövlar med mormor,
vad vore jag utan henne? och morfar? jag vet inte vad jag hade gjort utan dem, de gör så mycket för mig..
och för mamma och min lillebror... Kan aldrig tacka dem nog!

Efter det blir det direkt till bion med Malin&Venessa,
vi ska se "This is it  - Michael Jackson".. vet inte riktigt vad jag förväntar mig av den filmen .. eller om det blir mer som en dokumentär eller om man får se en mer personlig Michael .. så ska bli intressant .

Denna låten har jag haft på repeat sedan igår, helt underbar;
Rosyln - bon iver and st.vincent

Kommentera

Publiceras ej