Städning med min flicka!

0kommentarer

Gooomorron gooomorrron,
nej vi har faktiskt varit vakna sedan 11 men vi har hjälpt mamma plocka undan och packa och sådär.. vi har burit in ifrån förrådet och borsta i förrådet och nu är vi helt slut, hahah, tänk då hur mamma känner sig efter en vecka av städning.. usch, stackars min mamma ..
men micke och carina har kommit förbi med lite fika, och mormor är påväg så får hon lite hjälp och lite paus^^

Nu äter matilda clementin bredvid mig och jag ska bara hjälpa mamma idag och ikväll, vet jag inte vad som händer.
Ni som är i min närhet kan ju höra av sig om ni är sugna på att göra något roligt:)

Ha en riktigt trevlig helg!

(bild tagen av mig vid havet igår.. allting låg.. så sjukt vackert igår, vattnet helt stilla, solen perfekt.. himlen full av moln men allting var helt.. stilla. rent,stilla och vackert - bilden är inte omgjord!)

Kommentera

Publiceras ej