Sovmorgon..& frågestund

1kommentarer

och läraren meddelar inte det förrän man kommer till skolan,
kul faktiskt!

Men jag är iallafall med mina underbara klasskamrater.. vi sitter här och irriterar oss över en idiot som hittat Nikkos mobiltelefon och lämnar inte tillbaka den utan hittelön..

har iallafall en lektion sen och sen har vi möte angående matten och sen har vi håltimme .. och vad blir det sen?
Jo, booowling med mina favoriter!

Så det kommer bli en superbra dag idag och sen träffar jag nog min älskade kusin efter skolan,
&& jag tänkte på detta idag.. Det har ju varit med om en hel del som jag inte bloggat om, jag har knappt berättat om mitt liv överhuvudtaget.. men för att skriva om det ni vill veta kan ni väl ställa några frågor så svarar jag på dem?

Så ställ vilka frågor ni vill så lovar jag att svara!^^

1 kommentarer

Anonym

13 Oct 2009 22:55

hur mycket vill du gå ner i vikt?

har du alltid varit onöjd med din kropp?

vad tränar du för något?

kommer du fortfarande äta godis osv?

vad tycker dina föräldrar om detta?

Kommentera

Publiceras ej