Sen uppdatering!

1kommentarer

Jag var ju hemma sent i natt, omkring 1 eller någonting och hade ju skola ett par timmar senare så jag gick direkt och la mig när jag kom hem!

Det var verkligen en suverän kväll, som det är alltid är med dem! Joe, Greg, Bobby,Jûrgen and Paul är så unika människor, men det är verkligen människor som jag vet att pappa hör ihop med, även jag.. Det var nästan jobbigt att säga hejdå, för att man .. ah, känner sig så bra med dessa människorna! och man vet inte när man träffar dem igen men vet också om att det inte är sista gången!
Men jag känner verkligen, att det är det livet jag ska leva!
Haha, det var underbart att komma ut ifrån KB inatt och se folk som stod och väntade på autografer och photon ifrån sina favoritartister.. också står dem där och kramar om mig och säger "I love you girl, I'll miss you before you miss me"!
Nä,men verkligen .. denna sidan av livet är jag så tacksam för! Obeskrivligt, man måste vara där för att uppleva det!

Däremot var det skola idag, trött var jag ju naturligtvis, jag vaknade inte ens av min egen väckarklocka .. suck ..
men kom till skolan i tid och kollade på en konstig film och sen hade vi håltimme  i 2 timmar och som vanligt gick vi - Jag, Danni,Sophie,Julia,Christopher,Amanda,Julia,Nillo och Shannon(allla mina underbara vänner, som jag är så otroligt glad över att ha!) och  fikade!  - så jag fuskade idag! Vi gick nämligen och fikade på Espresso house så jag åt en muffin och drack en liten chailatte! ajajaj! Men jag ska ut och gå bort dessa kaleriorna idag!
Usch, ut det kalla vädret! Fint väder men så sjjukt kallt, galet ju!
men jag längtar efter vintern, julen är det underbaraste som finns.. det är då kärlek känns och syns mer än någonsin!

Nu ska jag äta mammas goda fullkornsspaghetti och lägga mig under en filt - fryser!
Ni får ha en fortsatt trevlig dag^^!


OBS! Vi i F09Med(alltså vi i min klass) har börjat planera inför en klassresa i 3an! Alltså ett par år kvar men vi vill göra en riktigt bra resa - och vi har kommit med några förslag.. så behöver ni hjälp med
* Att räfsa bort löv eller klippa gräsmattan
* Passa barn
* Städning

så säg bara till - och har ni andra alternativ så kom gärna med det:)

Whatever you need - vi ställer upp^^

Här har ni lite bilder ifrån igår kväll:
Min gooe pappa spelade tre låtar innan rainbow körde igång, lika duktig som vanligt:)
www.andersnorman.com


Paul on keyboard - Greg on bas - Joe as a singar - Bobby on drums and Jürgen on guitarr^^


Joe&Daddy - "He's theee man!"


Haha- oseriös bild, Joe sa att vi "cutten loooose and give something of yourself"^^


Hela gänget - Emma,Johannes,Bobby,Joe,Jürgen,Greg,Pappa,Paul&jag(richard tar bilden:)


otroliga människor, ni anar inte - but anyway .. feel the love!

1 kommentarer

shannon

14 Oct 2009 18:26

wohoo, kärlek till oss! Jag tycker du är jätteduktig :) <3

Kommentera

Publiceras ej