Rainbow live i Malmö!

0kommentarer

Kom precis hem ifrån en av de absolut, bästa kvällarna i mitt liv!
Självklart var det som jag berättade innan - Rainbow med Joe Lynn Turner, Bobby, Greg, & Paul!
Pappa spelade tre låtar innan de satte igång och naturligtvis spelade han lika bra som alltid och det var inför omkring 500-600 människor i publiken om jag hörde rätt:)

Sen körde då Rainbow igång, och.. alltså seriously, - they gave it all by the moment! Ni kommer aldrig kunna föreställa er vilka människor de är och vill ni höra riktig rockmusik - så söker ni på dem- för där har ni ett band som är äkta , som älskar det dem gör, har roligt, OCH ÄR RIKTIGT JÄVLA BRA! hahah:) Både på skiva och live levererar dem, på scen levererar dem nog dubbelt! De lever för ögonblicket, det är underbart!
(nedanför)


Får berätta mer imorgon, känner mig genomtrött - men en helt SUVERÄN kväll - jag kunde inte tacka joe och dem andra mer för vad de gör i mitt liv, att dem ens finns! Underbara människor & jag kan inte tacka min pappa nog som gör mig del av allt detta..

Däremot så har jag fått för lite frågor.. och eftersom jag måste sova ett par timmar nu så har ni tills imorgon fram till 12 på er!:)

Sov gott!

Kommentera

Publiceras ej