More then I can handle..

1kommentarer

Ibland händer saker, som man är okapabel att prata med någon om, saker som man är tvungen att hantera på egen hand...
Invändigt, kanske även utåt..
Och saker,svårare
än andra kan ske med personer man älskar mer än någonting annat .. Ni vet, i familjen har man alltid varandra... vad som än händer är man alltid bundna, man älskar varandra igenom allt.. och därför kan man omedvetet ta ut det man
döljer inombords på sin familj, sina barn , sin pappa eller mamma.. sin bror, sin syster.. För vad man än gör, så finns personen alltid kvar. . Det man inte inser, är hur mycket man skadar personen som får ta smällarna.. 
Och just nu .. Känner jag mig bara ... helt slut, tom, trött..


Fick en fråga om jag någonsin äter mellanmål; svar på det är Ja:)
Jag har skrivit att jag ätit ett äpple eller en skål musli eller något liknande till mellanmåloch det är allt jag äter. Ägg också kanske..
Jag har väldigt svårt för grönsaker och frukter, så sjukt löjligt, jag är medveten om det..Och jag försöker mogna till och växa lite och äta mer än jag gjort innan!

Jag har iallafall tränat stenhårt idag, känns jättebra.. Har däremot ätit pizzamackor och en kanelbullar ikväll vilket är mindre bra så det blir väl lite spinning imorgon.. Jag äter när jag är deppig, borde säga emot mig själv.. men ibland går det bara inte..usch,fyfan vad mitt försök med vikten ska gå dåligt...

En enda bra nyhet idag, eller ikväll .. Är att vi har sovmorgon till 10 imorgon och sen enbart har en timmes lektion! Längtar till skolan ... hoppas de kan få mig på .. humör.

Nu .. väntar jag på Grey's anatomy och sen blir det adventureland och sängen:)

Sov gott allihopa, bara två jobbdagar kvar och sen är det helg för alla.
Det går fort, eller hur?

1 kommentarer

Mamma

22 Oct 2009 08:36

Lilla gumman..hur är det med dig? Villkorslös kärlek är fantasisk men.....man ska vara rädda om varandra ändå. Puss, jag älskar dig!

Kommentera

Publiceras ej