Mardrömmar....

0kommentarer

Godmorgon, jag vaknade precis.. otroligt, jag har inte sovit såhär länge ... någonsin!
Antagligen behövde jag sova ut .. förvånad över att pappa inte väckte mig, han brukar väcka mig så att jag inte ska sova för länge.. mmmm, men jag känner mig åtminstone utvilad^^,

Däremot... sov jag gott men hade en hemsk mardröm. Vi såg ju Final Destination igår och det verkar som att min hjärna satte kvar sig i den filmen för när jag sov i natt.. drömde jag flera saker i liknelser från filmen ... Någonting där jag bara såg hur människor omkring mig dödades, förstördes och plötsligt bara försvann det och var bra igen.. Så stod jag hemma hos två tjejer, så kom min pappa och lånade deras bil också satt jag i baksätet och helt plötsligt slirade vi så att jag flög ut ur fönstret på bilen och pappa flög med bilen rakt in i en vägg .. väggen visade sig innehålla ett rum med elever och ett klassrum ... alla elever överlevde men min mamma dog... (tydligen var hon läraren ....) och sen visade drömmen bara hur jag levde utan min mamma ... pappa överlevde också på något vänster och han fick sen smällarna, jag anklagade honom.. han var skulden till att hon var död och sen började människor slaktas omkring mig och då stod jag och skrek"varför tar du inte mig? det spelar ingen roll om jag lever ju" och sen tog det slut..

låter kanske fånigt, det var jobbigare att drömma än det låter..
vaknade med ett stort hål i hjärtat, stirrandes upp i taket och försökte intala mig själv att det var en mardröm och andas..

Nu ligger jag här, det är lördag.. klockan är kvart i ett och alltså ska jag ned och göra mig lite lunch, sen ville pappa gå på bio ikväll .. så vi får se om vi gör det eller något annat roligt:)

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa.
xoxo .Louise



P.S; Det börjar bli glest med era frågor ni, har ni svårt för att ställa några? Kom igen, bara låt fantasin flöda:)

Kommentera

Publiceras ej