Lyckodag!?

1kommentarer

Allvarligt talat, hur kan såhär mycket bra hända mig på en enda dag?

Först kommer jag till skolan och möts av min underbara klass, får tillbaka ett NO prov som jag förväntade mig IG på som faktiskt.. jag fick G på .
Sen kommer jag hem också är ett nytt New moon klipp utlagt..
Sen får jag reda på att biljetter till New moon filmen har släppts  ,just här! här jag bor! och jag lyckades boka 5 biljetter som var nästintill de sista biljetterna!
Och nu ... ringer mamma och berättar att vi ska se idol-delfinalen på Malmö arena den 26e november!
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihooooooooooooooooo!

Jaa,min dag är så uppåt och jag undrar vad som får det att vara en sådan bra dag idag!?

Hihihihihi, ååååååååååh vad jag är glaaaad!
hahaha, såhär glad är jag>
visst är vi lika?


Däremot måste jag svara på en kommentar som jag reagerade på.
Det finns ingen chans i världen, att jag svälter mig. Jag älskar mat och allt som har med onyttigt att göra och om jag inte äter på en dag så har jag mycket fett i kroppen som tar igen det! Jag har precis ätit makaroner m korvstroganoff, två hela tallrikar!
Det är så att jag uppdaterar inte ständigt om vad jag äter för jag tror det skulle bli jobbigt om jag skulle skriva samma sak om och om igen "två ägg, havegrynsgröt, lunch, ett äpple, 2 liter vatten, middag, ett äpple"..  däremot så uppdaterar jag morgonen och i slutändan av dagen om hur jag skött mig och erkänner om jag brutit emot det nyttiga ätandet.. och ni ska bara veta vilken dålig kondition jag har! Efter att ha sprungit 10 minuter med min pappa idag så var jag helt slut, jag var så trött att jag trodde att jag skulle svimma... men jag måste anstränga mig längre för att få bättre kondition, det är bara att köra på vilket jag är glad att jag gjorde! Men att jag rör mig mer och försöker äta nyttigare och i mindre portioner betyder inte att jag svälter mig själv! Verkligen inte!
Jag skulle inte kunna leva utan mat , så oroa er inte där!

Däremot, tack för att ni läser.. är uppe i omkring 60-80 läsare per dag och trots att ni aldrig lämnar kommentarer så är de det som triggar mig vidare i bloggen.
Och tack till alla mina goa vänner för uppmuntran och kärlek! I(L)U!

Nu blir det desperate housewives.. I'll see you soon!

1 kommentarer

Mamma

21 Oct 2009 08:19

Ja, jag ser likheten...speciellt näsan...men söt är den i alla fall:=)

Kommentera

Publiceras ej