I'm up, out and about!

2kommentarer

Gooooodmorgon bloggen & godmorgon till alla er såklart!

Har ni sovit gott?
Jag har sovit som en stock, varmt och skönt under täcket så det var jobbigt och gå upp!
Men tillslut gjorde jag iallafall, fick på mig lite kläder och gjorde mig i ordning.
Ni vet antagligen inte om det här, för ni har inte sett av mig så mycket men jag har inte användt kjol på omkring.. hmm .. 2 år kanske! Senast var på min mosters bröllop .. fast om inte ens längre än 2 år? Det var mer än 2 år sedan de gifte sig.. ? Jaja, hur som helst så såg jag att det var många som använde det nu så jag fann en gammal,gammal kjol som jag fick på mig och har på mig idag! Rätt skönt och inte ha byxor faktiskt!(men kjolen är lite ful, får köpa en ny!)
Så en helbild kommer senare idag, tyvärr hinner jag inte det eftersom bussen går om 10 minuter och jag måste gå ned till busshållsplatsen!
jag hann inte heller äta frukost idag, så äggen ligger kvar i kylen tills jag kommer hem till lunch idag.. buuhu, ägg till lunch -jaja, det kunde varit värre!

Sen blir det träning ett par timmar idag, ska försöka få mig att cykla som förberedelse och sen gå ned och göra lite "wii-fit" , det funkar faktiskt skit bra det också!


Åh, idag är det exakt EN månad kvar till New moon kommer ut! 1 Månad!
Kan nog inte förklara hur mycket jag längtar efter denna filmen, om ni läser boken .. så kanske ni förstår varför den påverkar en så enskilt! Det är inte enbart en tonårlig kärlekshistoria... Men om ni inte tycker om och läsa.. se den på bio!;)

Men nu måste jag springa, vi hörs senare!
Ha en supertrevlig tisdag!

2 kommentarer

Matilda

20 Oct 2009 08:20

Ville bara säga att du är bäst och snyggast!!!

Anonym

20 Oct 2009 19:33

det verkar som att du försöker svälta dig,

gör det inte!

ät regelbundet

frukost lunch middag och ett par mellanmål!

ta hand om dig

Kommentera

Publiceras ej