Idol 2009 - Michael Jackson tema..

1kommentarer

Jag måste säga, att varenda gång någonting kringgår Michael Jackson så känns det som att det kommer en viss harmoni som tillskott i människors kroppar. Man ser betydelsen i ögonen på varenda människa vid namnet av Michael Jackson och att se.. hur folk idag, levde i din närhet av musik Michael, var som vanligt lika magiskt.
Att se hur unga - som äldre - som gamla, pratar med magisk kärlek om dig, och att se hur de minsta som äldsta har steg ifrån din musik .... Du var här för en anledning , och du har lämnat ett märke som kommer leva vidare föralltid.

We love you Michael, rest in peace - king of pop.
Du var inte en röst av dig själv - du var en röst ifrån varenda människa i världen och det... gör att du lever vidare i oss, föralltid!

Nu ligger jag i min säng, nystädat rum och tända ljus .. ska snart sätta på en film jag inte sett på ett tag..
Twilight.
I miss my Edward Cullen . . .

Men nu ska jag först se Idol-resultatet!
Mariette,Erik & Tove - de klara favoriterna!

1 kommentarer

Erica

16 Oct 2009 23:42

Näää C/Kalle och Nicklas är mina favvosar :D

Höll på att dö när han ropade upp hon tjejen, men det var ju för att hon åkte ut. HAHA! :D min favvis är kvar<3

Kommentera

Publiceras ej