Hemtentan ..

2kommentarer

Godmorgon alla goa läsare.
Det är lite tråkigt att skriva, ni kommenterar aldrig och får aldrig veta er åsikt..
Skriver jag om tråkiga saker? Oinspirerat?
Jag vet att jag har omkring 60 läsare per dag.. någon av er måste väl ha något att säga?
Berätta vad ni själva tycker jag ska skriva om! Ge mig något förslag!

Nu har jag precis vaknat och ångesten över godiset,läsken och chipsen har satt sig nu! Nu ångrar jag mig ordentligt och känner att jag bara vill gå ut och springa en lång joggingrunda... men det vet jag att jag inte kommer göra eftersom jag inte har kondition till det - jag ska höra med pappa om han skulle vilja gå på formtoppen ikväll, kanske han kan hjälpa mig lite där också ..

Nu har jag precis vaknat och ska gå upp och få i mig lite ägg och ett knäckebröd och sen ska jag leta efter min hemtenta! ja, jag är en jävla tidsoptimist.. jag skjuter upp alla läxor och sista dagen när jag ska göra dem så hittar jag inte dem! Riktigt jävla korkad tjej .. och denna hemtentan är enligt många - svår .. suck......
så jag tror min dag får gå till denna.. antagligen kommer halva natten även göra det.

Däremot var gårdagen jättemysig, ni såg igår att jag,Sophie och Danni tog bussen till trelleborg och var framme runt 6, träffade nikko,shannon och julia på övre och sen vandrade vi emot någon bowling/biljardbordshall där vi var i omkring en timme.. jag spelade enbart airhockey eftersom jag inte hade pengar nog till resten och inte alls var sugen på att lära mig biljard(a)sen gick vi vidare och mötte caroline och christopher vid hemmakväll så köpte vi en massa gottis, chips och julia bjöd på läsk ..
sen kom vi dit och slaggade ner oss i sköna fåtöljer och blev varma och mysiga!
Som vanligt hade vi en så sjukt härlig kväll då gemenskapen visas i vår kärlek ..
Hur man än mår med dessa människorna, så lyser de upp ens dag...
Jag är så otroligt glad att jag har er mina vänner!

Hoppas ni får en lat,tråkig och härlig söndag!^^



2 kommentarer

amanda.

18 Oct 2009 12:01

jag tycker personligen din blogg är jättebra,

men jag skulle gärna vilja se mer bilder! t.ex

på saker du äter, saker du gör osv. tror det blir

lite roligare att följa isåfall. men för övrigt så

är den superbra! jag tror verkligen på dig, louise.



jag älskar dig kusinvitamin!

Anonym

18 Oct 2009 13:46

Fast än att man går ner i vikt kan man unna sig gottis, man behöver inte vräka i sig både fredag och lördag. men lite chips här, eller en godisbit här gör ingenting. Viktminskiningen går ju såklart snabbare om man hoppar över det, men det är ju så gott!

Jag tror på dig, och hoppas & är nästan säker på att du kommer att lyckas! :)

Kommentera

Publiceras ej