Hemma!

0kommentarer

(idag får ni ett smakprov av mig på balen-
tänk på att jag hade korsett vilket
är anledningen till att min överdel av kroppen är så upp-pushad!)

Nu är man hemma, genomtrött men
okapabel till att lägga huvudet emot kudden.
Som vanligt hade vi en lyckad kväll,
det har vi alltid.. Vi F09majs!

Började med att vi möttes i centrum, fixade lite saker och sedan gick vi och åt^^
Därefter gjorde vi vad bara vi kan göra, och hade extremt roligt på vårt eget sätt.
Sen kom även Patrik och Cassandra , min vackra cassandra!
Så hämtade vi biljetterna och efter en dryg timme började filmen .. och allvarligt talad, jag har nog inte.. varit med om en mer psykad film. Ascoolt med 3D - verkligen bra gjort! Men själva filmen var ju helt... alltså sjuk, så köttig!
Blodig, våldsam .. bara urrhhh!
Men definitivt bra! Värd att se på bio iallafall!

Sen åkte vissa hem och jag,julia,shannon,julia och danni åkte hem till Danielle och såg på Love Actually som verkade vara i en evighet men ändå var lika underbar som alltid!
Och därför har jag precis kommit hem ..
Och jag är sugen på att se twilight men vill bara kunna få ögonen och slockna så jag ska göra mina vanliga internet-updates och sen försöka sova!

Annars - tack för alla suveräna frågor hittills, vissa frågor är verkligen så sjjukt bra! Jag har väl fått omkring 20 frågor,eller någonting sånt nu :).. men jag villl gäärna ha lite fler så om ni bara rullar ned några inlägg så finner ni inlägget "Frågestund" och skriver era frågor där eller så skriv ni bara i kommentarer här nedan!
Hoppas er helg börjat lika bra som min^^

Och en annan sak ... vi människor klagar ofta på vårt liv, men ta er en titt omkring på den vardagliga lycka som finns i att varenda människa har varandra.

Sov gott=)

Kommentera

Publiceras ej