Heldag med Frida&Matilda

1kommentarer

Jaaaa, jag har varit heelt seg på uppdatering idag, ber verkligen om ursäkt:(
Men för att jag varit så dum så tänkte jag att jag kommer med lite gooa uppdateringar och bilder istället, vad säger ni om det?


Jo,idag blev det nämligen ingenting med min klass men istället blev det en heldag med Frida och Matilda!
Först var jag nere vid havet, tog lite bilder som jag ger något smakprov på såhär. . .
sen hämtade matilda och frida mig så åkte vi till vellinge blomman för att leta efter en halloween-kostym för någon "halloween-fest" de ska på i helgen . . . haha och trots att vi hade så sjjjjjjjjjukt rolig där så fann vi ingen bra kostym .. däremot fann vi en vääääldigt läskig halloween-gång och ärligt - det tog aldrig slut, spindlarna rörde sig precis intill en(stora gossedjursspindlar alltså!) och väggarna rörde sig och blöörh... I N T E O K E J! hahha ,men kul hade vi iallafall(a)Så vi åkte vidare till Mobilia .. gick igenom alla möjliga affärerar - allt ifrån BR till h&m till stadium och allt, men nä, inget för oss där heller.. blev lite snabbmat på mcdonalds(jag vet,jag vet, så dumt av mig!!!! men jag var hunrig så dt blev hamburgare:( )
Sen åkte vi vidare till Toys'R'us och där fann vi en massssssa utstyrslar.. men något för dem? Nja, inte där heller.. sen åkte vi vidare genom stan och rundade rundellen i flera varv... hahah, jag vet inte hur många det blev men sen körde vi till det nya IKEA och sprang igenom! Kan berätta för er att vi han en enda våning på knappa 20 minuter innan de stängde. .1 våning, plus bara hälften av den våningen .. för att vi visste inte att det drog sig i längden eller att det fanns två våningar till!
Men lite korv och pizza för 5 kronor fanns det där - tror ni jag åt? Nej, nej sade jag till mig själv denna gången och tog bara en dricka istället!
Sen körde fridius hem oss till Höllviken där matilda först solade, sen såg vi en del av desperate housewives och sen åkte matilda hem .. nu ligger jag här, så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna och med kramp i magen!
Ja.. jag har ju det fortfarande:(

Menmen, här kommer lite härliga bilder ifrån dagens äventyr! Enjooooy!
(Bilderna jag tog vid havet..)




Vellinge Blomman(man börjar längta efter julen!)



Toys'R'us! mohahhaa.. scary Frida! hahaha! två vuxna blir återigen barn^^
Buuuuustiiime!





1 kommentarer

Anonym

01 Nov 2009 16:55

du har en fin blogg! :)

Kommentera

Publiceras ej