Goood.. morgon! eller förmiddag?

0kommentarer

Godmorgon allihopa!
Jag har precis vaknat, mmm .... de har varit så skönt och få sova ut!
Fast det fick jag inte riktigt göra egentligen ....
Klockan 4 i natt vaknar jag av att min telefon ringer om och om och om igen och jag sover stenhårt och blir så jävla irriterad så jag klickar,klickar och klickar - ändå slutar dem inte - så tillslut svarar jag då .  . och då är det min kusin Matilda och på något vänster har hon tagit sig till Höllviken och kommer inte hem - så hon kommer hit, lite sådär snurrig som man kan vara efter en dag ute you know;) .. sen lade hon sig bredvid mig, redo för att somna ...
Så det är väl anledningen till att jag sov extra länge idag^^,
Och just det, Camilla åkte ju ur idol igår! Det tyckte jag var rätt. Nu ska bara Niklas ut- silken sopa, han har ingen röst jämfört med de andra! Mariette måste ta sig långt, vilken kvinna! Otrolig röst och den bästa känslan för musik!

Och nu ska jag ned och äta havegrynsgröt - usch, jag är mer sugen på ett par goda pizzamackor .. men nej, ikke...
Vill man vara fin får man lida pin .. Jag vet vad mitt mål är och måste fokusera på det!
jag fuskade med 5 chokladbitar ur min lillebrors godisskål igår.... det var ju en sån mysig fredag! Och ut och gå idag ska jag också!

Ikväll ska jag hem till Julia, en tjej i min klass som bor i Trelleborg tillsammans med Julia,Nikko,Shannon,Danni,Sophie,Christopher(fashionbooi) och det kommer bli super!
Så jag kommer väl uppdatera något innan jag åker klockan 5 och något efter när jag kommer hem:)

Hoppas ni alla får en riiktigt suverän lördag!

Kommentera

Publiceras ej