Goodmorgon,goodmorgon.

2kommentarer

Söndag,söndag,söndag.. Ganska onödig dag egentligen?
Men skönt, låter en slappna av iallafall ..
Idag blir det packning och flytt hem till mamma och nästa söndag tror jag det blir flyttar vi ifrån mamma till ett nytt,mysigt "hus" vid kämpinge nånstans^^

Nu ska jag vakna till lite, göra mig i ordning och fixa och dona.. och sen åker jag hem till mamma och svarar på alla frågor!
Tills dess.. har ni ungefär 2 timmars tid kvar till att ställa frågor:) Så kör på, give me what you've got!

Tills dess får ni sova länge och gott, ha en riktigt trevlig familjekväll med god mat och en bra film  -ett tips ifrån mig till filmen jag ständigt tjatar om. Men filmen Love Actually går på tv3 klockan 21.00 ikväll:)
Se den! Den är sååå sevärd!
&& för alla ungdomar - glöm inte desperate housewives, grey's anatomy, one tree hill & gossip girl ikväll på kanal 5 - börjar 16.15!

2 kommentarer

Anonym

25 Oct 2009 10:44

vad har du mest komplex för på din kropp & varför?

jag tycker att du är fin som du är.

Vad har du ändrat på i dina matvanor sen du bestämde dig för att gå ner i vikt? äter du tex lika stora portioner?

äter du fortfarande godis eller kakor på helgerna?

Ungefär hur stora portioner äter du?

Lägg gärna ut bilder :)

M

25 Oct 2009 18:31

Skall titta på den ikväll med du vet vem!:)

Kommentera

Publiceras ej