God natt=)

0kommentarer

Heej people, börjar ni bli trötta?
jag känner lite både och .. inte trött, utan uttråkad men samtidigt igång och ändå vill jag lägga mig.
har iallafall haft en vääärlds härlig kväll hos matilda med frida,matilda och adam! Vi spelade "med andra ord" ... och där syntes ju verkligen IQ:n .. hahah!

Nu ligger vi här hemma, ser tv, adam halvsover, matilda snookar facebook och jag bara.. bara bloggar.
Haha, så mycket liv har vi .
Men vi ska nog lägga oss och mysa snart, matilda och jag.. och sen ska vi väl sova gott och sen blir det ännu en pack och städningsdag imorgon!

Har ni något speciellt ämne ni skulle vilja höra mig skriva om?
Just let me know and I will!

Nu ska vi följa adam hem . .
Sov gott!
Puss och kram/
Louise.


så länge får  ni några av dagens bilder:)






Kommentera

Publiceras ej