Fortsatt packning och städning ..

0kommentarer

Inför flytten på måndag är det enbart städning och packning som gäller.. och det har jag gjort sedan jag vakna och mamma har hållt på hela veckan , tycker så synd om henne :(
Ännu mer otur hade vi igår.. då vi precis är klara med städningen får ett samtal hem där de berättat att min lillebror ramlat på bryggeriet(han åker skateboard och hade alltså ramlat med den ..) .. Han hade åkt på en ramp rakt upp i luften och landat med en hårdsmäll och ambulans tillkallades.. så det var raka vägen för mig och mamma till sjukhuset, sen körde mormor mig till bussen och mamma och johannes fick spendera nästan hela kvällen på sjukhuse.. usch, ännu mer stress för mamma... plus hon fick ingen mat - förrän 22 , de på santa lucia var vänliga nog med att vänta tills mamma och johannes kom med bussen så att de fick vars en pizza! Gulligt!
Han har inte skadat sig så allvarligt - ingen bruten rygg, inget krossat bäcken eller någonting, men han fick en hård smäll på bäckenet och någonting mellan skinnet och skelettet gick sönder, lite värre än en stukning ungefär och han hoppar på kryckor.. meen kommer bli bra inom några dagar.

Idag ska jag se Jurassic Park med Adam, märker att alla åker på Halloween-fester hit och dit, men någon inbjudan till mig har inte kommit^^, men jag klarar mig ändå . .

Hoppas annars ni får en bra lördag och en fortsatt trevlig helg.
Puss och kram,
Louise.


Kommentera

Publiceras ej