förlåtförlåtförlåt!

0kommentarer

Förlåt för så extremt sen uppdatering, men jag hade så bråttom imorse och har varit i skolan hela dagen!
Men nu är jag hemma och ger er en heluppdatering med lite bilder^^



Frukost. Två ägg & ett glas vatten.
&&        Min lille vovve, morgontrött!

Sophie&Danni                                aaw, och min gulliga Amandaaaaaa

Christopher&Julia^^                   & dagens outfit med en gammal tröja som jag hitta(:


Så detta är vad min dag bestått av.. Tidig morgon, underbara vänner, helt okej skoldag och lite lathet..
Jag vaknade klockan 5 och gick upp för att göra mig i ordning, äta god frukost - hämta ett par saker hemma hos mamma snabbt, sen gå till bussen och möta upp Dannibanni^^
Sen var det dags för skola.. & idag var en lika underbar dag som alltid!
Att vi möts på morgonen är nog det bästa, när alla ler och kramar om varandra och sen bara har en suverän dag ihop!
Något som gjorde mig lite besviken .. var att jag bara fick G+ för en intervju jag faktiskt jobbat ganska hårt på och förväntade mig minst VG på...menmen . . får väl visa att jag kan bättre i framtiden.
Vi hade håltimme i 3 timmar så vi gjorde hemtäntan lite,  gick hur bra som helst - tack för allll hjälp Shannon!!
Men när de andra gick och åt så satt jag och Danni kvar och Danni gjorde en masssa lustiga miner...hahah!
(kolla bilderna nedanför så förstår ni vad jag menar;) hahah!
Efter det hade vi gymnastik  eller rättare sagt - massage, mm .. jätteskönt:) och sen åkte vi hem, trötta som satan och nu sitter jag här.. ska snart göra klart hemtäntan sen ska jag träna i ett par timmar!

Någonting annat intressant har jag tyvärr inte att säga.. haha(a)
jag uppdaterar mer ikväll, när jag är klar med stressandet  - då kanske jag är lugnare och lite.. mer fokuserad.


Have a nice monday,
xoxo. Missnorman

- Hahahah, Danni  - du kan verkligen få en att le igenom en dag!


Kommentera

Publiceras ej