Flickan som lekte med elden ..

0kommentarer

sjjjukt bra film!

Vanligtvis, hatar jag verkligen svenska filmer.. men män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden är nog de första svenska filmer jag faktiskt tycker är bra, däremot så är det liiite överdrivet och jobbigt då och då, men annars.. tummen upp för denna svenska film!

&& som vanligt var det en helt underbar kväll med matilda&frida, världens underbaraste tjejer! och träffade Charlie gjorde vi en snabbiis, alltid lika kul och träffa den killen, får mig alltid lika glad!

Nu passar jag vovven min, och sen ska jag hem och förbereda morgondagen och lägga mig i tid(sovmorgon imorgon!ohyes!)

Dagens matlista:
- 2 ägg & frön
mellanmål: 0
Lunch: Mammas spaghetti
Middag - hoppade jag nog över idag..

aah,jag vet, lite slarvigt idag men mamma jobbade sent och matilda och jag gjorde saker hela tiden menmen, ska bli skärpning!  I promise!

Längtar tills jag får lägga mig i sängen, ska lägga mig och läsa lite ur "Om jag kunde drömma" - twilight -  ett tips till alla som inte läst the twilight-saga, vuxna som unga - detta är böcker som inte bara är för tonåringar, jag lovar att dessa böckerna tar fram den förälskade tonåringen i er.. vissa anser att det inte är deras typ av böcker men hur vet man om man inte ens gett dem en chans?

Kommentera

Publiceras ej