Fler spoilers...

0kommentarer

som jag inte kan hålla mig borta ifrån..
Åhhh! Helt ärligt, försöker summit he oss hela filmen innan den ens kommit ut ?

Så för Twilight fans - enjoy!

Värt att se, hur lite man än tycker om dessa"sagorna"...


Jag har kommit hem ifrån skolan nu:)
Vi hade en lektion eftersom vår lärare var sjuk idag men istället ska vi ha lektion med henne under vår lediga vecka nästa vecka.
Har även träffat min underbara kusin en snabbis!
Och nu tänkte jag se en bra film - dt ligger mellan braveheart och love actually.. hmm.. love actually imorgon och braveheart idag tror jag det blir!

Have a nice day ... and enjoy the trailer;)


Update: Det blev varken braveheart eller love actually!


Hade inte dem här hemma:(
Så det blir Jurassic park igen, men varför inte?
Den filmen blir Aldrig dålig!

Så såhär har jag det just nu ;



















Kommentera

Publiceras ej