En riktig klassiker..

0kommentarer

Hahh, ser på en riktig klassiker.. trots att den är gammal och gammaldags gjord.. så är den fortfarande en av de bästa filmerna någonsin!
Jurassic park.
Och när kom denna filmen ut på bio?
Jo, en väldigt speciell dag i mina ögon  - nämligen dagen jag föddes, den 16 Juli 1993!
Hihi!

Detta är nog en av de bästa, och mest levande filmer jag har sett! Det är otroligt hur man kan göra en film på ett sådant här sätt och få folk att ständigt, hur många gånger de än sett den fortfarande fascineras!
Ska fortsätta lite på mitt arbete nu och sen hjälper Shannon mig imorgon(tack<3!) och jag kommer även göra lite på håltimmen och efter skolan, så det klarar jag nog!

Nu ska jag gå ned och göra mig lite te, fylla på min vattenflaska,tända ljus och gossa ner mig i sängen!
Jag känner att jag börjar få ont i ryggen .. Antagligen eftersom jag nästan suttit konstigt och gått runt mycket idag.

Så sov gott allihopa, hoppas ni haft en jättemysig helg och att ni trots att det är skola och jobb.. får ett par härliga dagar!


Kommentera

Publiceras ej