Effektiv träning!

0kommentarer

Glaaaaad förmiddag allihopa!
Underbart väder idag, visst är de?
Det blev lite seg uppdatering ändå, jag var nämligen hemma runt halv 11 och tänkte uppdatera då men pappa drog istället med mig till gymmet där han hårdtränade mig idag!
Och hur sur jag än var då, hur jobbigt det än var då - så känns det jävligt bra nu , för jag kände att det verkligen
tog!
Och det är som pappa säger, om jag fortsätter såhär så kommer jag kunna träna rakt av i 50 minuter utan att bli trött, ha bra kondis, gått ner i vikt och må bra - så jag ska försöka gå med honom och träna 4 dagar i veckan vid den här tiden så att det verkligen blir stenhård träning! Annars är det inte effektivt:)

Nu har vi precis kommit hem därifrån, ätit nudlar, mmm ... mums, så gott! och två ägg!
Så nu tänkte jag kasta mig in i duschen , sätta på en bra film och äta ett gott äpple^^,

Den här helbilden jag lovade av mig innan idag,den blir det tyvärr mindre av.. Jag hann inte ta kort imorse och blev ju dragen direkt till gymmet av pappa varav jag bytte till träningskläder som jag fortfarande har på mig, och nu när jag duschat så tänkte jag bara slänga på mig ett härligt linne .. men någon random,härlig bild kanske jag kan ge er:)



haha,aaww, och en random bild blev det! fast inte på mig utan mina älsklingar!
you make my day<3

Kommentera

Publiceras ej