Biljetterna är bokade!!!!

0kommentarer

Haha, ååååh, en lyckodag måste detta vara!
Alltså ingen förstår nog vad detta är för mig.. men den första biografen i Sverige, släppte biljetter till New moon igår... och det var just HÄR! i Höllviken, just här jag bor!
ooooch ... gissa vem som fick tag på biljetter?!
hahah,jaaaaaaaaaa,jag!
Så den 20 November är bokad för mig,min älskade mamma, min ängel michelle, min prinsessa matilda och världsgulliga Frida! Hihi, kommer bli en helt.... underbar kväll!
En månad.... en månad! Ah, det kommer gå så fort.. och tänk när man står där?
bara sekunderna innan filmen börjar, hahaaaa, jag är så glad alltså! Jag är så glad!

Och jag fick G på ett arbete i NO idag som jag förväntade mig total IG i!
Och jag har tränat skiten ur mig själv..
och jag... har en riktigt bra dag:D

Kommentera

Publiceras ej