Biljett bokas idaaaaaag!

1kommentarer

Jag hann inte deppa länge över att inte få gå på denna koncerten .. för att det verkar faktiskt bli av!
Min kusin,som jag egentligen verkligen hade velat gå med:( kan inte riktigt få svar förrän om ett tag, och då finns det ju chans att biljetterna är slut.. så nu har jag ett par bekanta som ska över ifrån skåne till Danmark och se dem och de bjöd med mig - och tack vare mina helt underbara, bästa föräldrar fick jag åka med dem!
Så idag bokar jag en ståplats till Tokio Hotel för deras koncert i Danmark den 1a Mars!
Hela meningen med att gå på deras koncert egentligen är att se dem i Sverige.. nu när dem är här, jag vill ge dem stöd ifrån vårt land och uppleva den första koncerten någonsin.. tänk globen! att få va där.. menmen, det är väl en upplevelse man aldrig kommer få .. jag är glad över att jag får se dem överhuvudtaget och jag hoppas att min älskade Matilda kommer kunna komma med i efterhand och att det finns någon biljett kvar då . . .

annars har jag legat vaken och läst nu ett par timmar, sov inte bra i natt... jag vaknade flertal gånger och bara vände och vred på mig, och hade tanken av att någonting fattades..
men .. nu tänkte jag gå ned och äta och sen göra mig i ordning och sen blir det en dag i stan med mina älskade vänner - shannon,julia,julia,amanda,danni,sophie&nikko=)

I'll be in touch!

xoxo. Missnorman


1 kommentarer

malin fröderberg franzén.

27 Oct 2009 13:15

kul att du är med och tävlar gumman.<3

Kommentera

Publiceras ej