Besvikelse efter besvikelse..

0kommentarer

Jag känner hur gropen av tårarna ligger i halsen ..
Jag må inte älska just detta bandet som jag gjorde för ett par år sedan, men jag älskade detta bandet väldigt högt i 3 år, jag planerade in 3 koncerter .. essen - fick inte plats i bilen, dortmund - inställt, stockholm - inställt..
Och nu när de kommer till Sverige för första gången någonsin och jag trodde med självklarthet att jag skulle kunna gå så blev det helt plötsligt en omvändning..
Pengar är svårt för många, men för mig är det bara att samla ihop - det är ju ändå i mars, men problemet är inte pengarna där.. utan det är att biljetterna tar slut. Globen på 16.000 biljetter är redan slutsålt och ett par tusen med dåliga platser finns enbart kvar i Göteborg.. Så varför ska jag inte gå?
Jag hade min kusin som underbart nog ställde upp i början, men tyvärr inte kunde pga pengar. ..
och vad ska jag göra? Gå själv? Nej ..
Och jag har hört med andra redan - alla har redan fullt i bilen eller så vill deras föräldrar inte ta ansvar för fler ungar .. och jag har ingen annan som jag får åka med utan föräldrar mer än föräldrar ..
så vad gör jag!?
Jag ligger kvar här hemma och än en gång kommer jag ligga och gråta den dagen de spelar i Sverige och tänka på mina vänner som än en gång ser dem ... Jag har inte sett dem en enda gång men bett om det tiotal gånger.. och när de väl kommer och jag får tillåtelse.. så går livet emot mig!?
VARFÖR SKA LIVET STÄNDIGT GÅ EMOT MIG!?

Kommentera

Publiceras ej