Ännu en sen uppdatering..

1kommentarer

Men så går det när man har mycket att göra under dagen!

Idag vaknade jag runt 5, och övervägde starkt att ligga kvar i sängen eftersom vi ändå bara skulle få betyg i svenska - vilket jag redan fått och sedan hade vi håltimme en timme, men jag gick upp ändå.. och allt för att jag ville va med mina kamrater^^

Direkt efter skolan så kom jag hem och hann inte göra någonting annat än att ta på mig träningskläder och åka till gymmet med pappa!
Han har blivit som en personlig coach och det var mycket lättare idag än igår!:)
Körde stenhårt i 40 minuter, I'm starting to be proud over myself!

Nu är jag hemma och äter nudlar, försökte göra 2 ägg.. som ehm, ja... vi kan väl säga att dem misslyckades!
Eller.. jag misslyckades med att göra dem rätt.. ah, shit the same..

Ska snart storstäda hela nedanvåningen, försöka plocka undan på ovanvåningen om jag hinner det...
annars är min dag ganska tråkig, precis som den varit hela dan:)

hihi.
Jag hör av mig senare!
xoxo, Missnorman


1 kommentarer

Anonym

21 Oct 2009 15:28

måste fråga,

äter du aldrig några mellanmål?

som tex frukt eller något liknande

Kommentera

Publiceras ej