14 utmärkta frågor ..

3kommentarer

... Hittills!

Har suttit och redan börjat svara på vissa, men vissa var verkligen förnurliga.. Jag fick känna efter så långt in för att nå fram till vissa svar - tur nog var jag på skrivhumör idag, det var därför jag började skriva just idag:) Men där var en hel del frågor som jag började skriva på som jag  sedan fick avbryta för att jag inte fann svar nog..

Men! För er är inte det lätta över!
Hela morgondagen kommer jag vara upptagen då jag förstå går i skolan, sen umgås med lite vänner och sedan blir det god mat , bio och sen myspys hemma hos Danni!
Och det jag vill sen då, är att ni ÖVERRÖSER! mig med frågor!
Om ni redan skrivit en - skriv nån till!
Om ni inte har - kör en impuls fråga..
Det är inte så svårt..
Gå ner till kommentarer, tryck .. du kan vara anonym(alla förutom 2 har varit det hittills!) - skriv din fråga och skicka! tadaaaamm!

Jag vill ha frågor,frågor,frågor!:)

Until next time ..
G  o o d n i g h t!

3 kommentarer

Anonym

23 Oct 2009 00:27

har du förbestämmda tankar mot människor i din omgivning, asså tar du folk efter utseende?

random

23 Oct 2009 00:29

gillar du någon kille just nu?

Anonym

23 Oct 2009 09:40

Är du nöjd med din kropp?

Kommentera

Publiceras ej