Time passes..

0kommentarer

even though I don't notice it..

Klockan är halv 4 . . Det känns som att den borde vara 5 eller något. Dagen är som den är, vanlig.
Pappa och Catty kom hem, de lagade lite kycklingsallad - jättegott var det faktiskt!
Och nu håller vi alla på att städa.. Jag på ovanvåningen och pappa och dem därnere:)
Ikväll ska jag en runda hem till Peter, han slog mig en signal och vi bestämde oss för att träffas eftersom vi inte gjort det på sådan lång tid:) Och det är konstigt men jag ser verkligen fram emot det. Det är inte det att det inte är roligt att träffa peter för det är det alltid, men det är bara det.. att jag har inte riktigt sett fram emot något på en lång tid.. Att jag "ser fram" emot New moon kan man ju säga att jag gör men det är en annorlunda sak att se fram emot en film och känna.. jag vet inte hur jag ska uttrycka det, men jag ser bara fram emot det:)
Peter är däremot bara en vän, för er som inte vet.. Vi har varit tillsammans för något år sedan i omkring en månad men fann att vi faktiskt hade en ännu bättre vänskap:)

Så kvällen kommer gå till städning, lite middag och sedan gör jag mig i ordning och drar till Ljunghusen tror jag:)
&& imorgon är det dags för New moon, så snälla, kan tiden gå fortare?

Ha en trevlig kväll^^

Kommentera

Publiceras ej