Mitt rum är fäääääärdiiiiiigt!

0kommentarer

åh, ja, som ni vet har vi ju gjort om mitt och min brors rum ..
Mitt är nu klart och min brors är igång.. kommer ni ihåg hur mitt rum såg ut innan ?
Här är en påminnelse;



Och såhär ser det ut nu;



en jäkla skillnad, eller hur?
Men det var bara en smakprovs bild! Där är massor som saknas.. tavlor, bilder och lite mer personliga saker.. så när det är helt klart kommer ni får fler och bättre bilder^^

Idag har jag varit lika ointressant som vanligt..
Ligger tankfull och känner mig totalt misslyckad! Hahah, så patetiskt.. men sådana stunder har man.
Nu ska jag hem till pappa och bo där resten av veckan! Ska ut och gå ikväll har jag bestämt mig för!
Hm ... Ni som läser, har ni något speciellt ämne ni tycker jag ska dra upp?
Vore intressant med lite utmaningar! Give me,give me, give me something!
Och annars... ha en bättre dag!
xoxo.
Missnorman

Kommentera

Publiceras ej