Midnattsvisningen... och jag är inte där:(

0kommentarer

usch, det är inte förrän man ser alla tweets, facebookupdates och sms som man förstår att folk faktiskt är på midnattsvisningen och ser new moon som börjar om exakt en timme.. måste gå och lägga mig innan klumpen i magen blir alldeles för jobbig, haha, stört att man kan bli så besatt av någonting, eller hur?
Hade gjort vad som helst för att få gå på midnattsvisningen men man kan inte få allt och jag är överlycklig över att jag kommer få se den om omkring.. ja.. ett dygn exakt .. 14 timmar typ lr något sånt.

Har iallafall haft en mysig kväll med Matilda&Madde, det blev en kvick look på paradise hotel och sedan blev det road trip, träffa rooooolliga Tintin, det är ju 200 dagars idag!
Siiiick, måste kännas jävligt roligt och ha 200 dagar till studenten, fyfan! aaah!

Menmen .. jag ska lägga mig och se Twilight - ha en snabb skoldag imorgon och sedan ut och äta med mina goa vänner ,se new moon... sen får man se om humöret är uppe nog till att göra någonting efter!

Hoppas ni på premiären i natt har det riktigt,riktigt,riktigt bra .. och att ni andra haft en bra dag och sover gott!

Kommentera

Publiceras ej