I'm back!

0kommentarer

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei,
jag vill säga Äntligen men känner inte alls sug för att blogga.. Det har varit så avslappnat den senaste tiden att man antagligen tappar intresset.
Kan väl berätta lite angående vikten ..
Har ätit mycket clementiner, rört mig och gått mycket om dagarna! Men lite hårdare får jag nog kämpa!

Veckan har varit mycket med det nya huset, tagit upp grejer, städat (mamma har väl gjort det mesta men jag gjorde lite grann iallafall) .. sen var Matilda hos oss och bjöd oss på "välkommen till nya huset mat".. supergott!
Sen har jag tagit influensasprutan .. och jag tror människor överdriver.
Sprutan känns inte överhuvudtaget, jag fick riktig huvudvärk - det stramade i hela huvudet och blev lite förkyld och tyckte att kroppen domnade av.. hängde inte med riktigt, medan andra fick hög feber över en dag, sedan lite förkylda och sedan blev de bra igen .. tror inte det är så farligt som ryktet säger sig.

Nu har jag precis kommit hem till pappa och ska äta middag och se film med dem ikväll, tummen upp för det!
Så jag uppdaterar lite senare ikväll med några bilder jag tagit? Jag har inte tagit så värst många eftersom vi ska göra om hemma hos mamma och tänker därför ta bilder efteråt!
Hoppas ni haft det super ändå^^

Puss&Kram
/Louise

Kommentera

Publiceras ej