IKVÄLL GÄLLER DET!

0kommentarer

Magen gör uppror, adrenalinet är igång.. jag vaknade runt halv 5 imorse, okapabel till att somna över pga den längtan som ligger i mig! 5 sms hade jag fått - alla skriver "DEN ÄR SÅ BRA! DU KOMMER ÄLSKA DEN" -"BÄSTA, VACKRASTE FILMEN NÅGONSIN LOUISE! DU MÅSTE SE DEN" ..
Midnattsvisningen har varit - den är åtminstone över, jag har bara hela dagen kvar..
Att kritikerna skriver hur dålig filmen är gör enbart new moon till en bättre film, det är hypen av fantasin .. Det måste man få ligga kvar i. Alla de vuxna som himlar med ögonen åt CGI och fantasigjorda filmer kan ta sig någonstans! Man behöver det för att leva ordentligt, för att kunna erkänna för sig själv att man verkligen är en tonåring med en massa hormoner och grejer..
åh, men vad jag längtar!
Har jag sagt att tiden går alldeles för långsamt... ?
suck ..
Hela gårdagen försökte jag finna mig saker att göra och trots att jag gjorde det gick ingenting fortare!
Vi får se hur det blir idag, hittills har det varit rätt tråkigt då jag vaknade halv 5 och bara drog mig i väntan på att klockan skulle bli 7..
Great, nu fick jag huvudvärk också ..
suck ..
Alla andra skolor är lediga idag har jag märkt.. strandbaden för 94orna och 200 dagars för 3orna igår.. och dessutom gick över 1000 tjejer och killar och såg new moon fram till 02.15 i natt..
haha, åååh ..
jag är så... taggad men det är ändå fel ord.
Jag känner det i kroppen, visar det i orden .... men ingenting visar sig för dem omkring mig.
Vi får se hur jag är efter filmen . .
You don't wanna miss that!
see you soon!


Kommentera

Publiceras ej