Hör inte hemma här..

1kommentarer

Har precis kommit hem ifrån New moon..
Ja, tredje gången .. varenda dag denna helgen men det känns som det gått en vecka emellan.

De senaste veckorna.. eller.. månaderna.. har tiden gått långsamt för mig...Ingenting är som det brukar, ingenting känns rätt.. Inget fungerar...
Vart jag än är ,vad jag än gör och vad folk än säger till mig.. blir jag frustrerad, förvirrad, förstörd.
Jag kan inte ta emot en enda nedtryckande kommentar utan att känna mig fängslad..
Jag kan inte gå med någon utan att fråga mig själv vad jag gör där..
Jag kan inte.. finna en plats där jag känner att jag är den jag är.
Jag är vilse..
Och jag vet inte vad jag ska göra åt det.. Jag vet inte ens vad jag letar efter.
Jag springer, jag söker.. med båda mina händer framför mig men jag finner ingenting..
Jag fumlar i något jag inte ser..
Och jag vill bara åka, jag vill få en ny chans.. jag orkar inte stanna kvar här i två år till, göra samma sak om och om igen varje dag... träffa samma människor och veta att inte någon av dem är där för mig..
Jag .. vill finna mitt syfte..
' Jag vill vara jag.
Varför händer detta mig, om och om och om igen?

1 kommentarer

Anonym

23 Nov 2009 21:49

louise, vi finns där för dig!

det vet du. Och tro det eller ej, jag känner igen mig i det du säger. Jag vill bort här ifrån, orkar inte två år till.

Kommentera

Publiceras ej