Gymmet!

0kommentarer

Hallllo people!
Strålande dag idag, eller hur?
Inte enligt vädret kanske, men jag.. är faktiskt riktigt glad idag, har vaknat till ifrån min trötthet och går omkring och nynnar på Mamma Mia soundtrack.. funderar på att sätta på filmen medan jag städar!
Pappi behövde lite hjälp med städningen så det ska jag göra nu och få lite pengar till helgen!
Ja, arbete ger pengar.. haha:)
Sen drar pappa och jag till gymmet vid något tillfälle idag, är verkligen sugen på att få ur mig allt och känna mig trött och svettig och kass, och sen vara stolt över mig själv när jag kommer hem!

And the last seven months meant nothing. And his words meant nothing. And it did not matter if he did not want me. I would never want anything but him, no matter how long I lived.

Nu ska jag först ut och busa med min lille vovve Tindra, ååååh, hon är världens golligaste vovve!

Kommentera

Publiceras ej