Good morning, good morning, good morning

0kommentarer

Urh .. det är fint väder ute idag .. Great.
För idag, blir det en plugg dag för mig eftersom det ligger ett prov, matte läxa, en lång NO-uppgift och ett prov till nästa vecka. .
Jag kan ju berätta att vi har haft engelsk prov - hör och läsförståelse varav jag fick VG+ på båda!^^
När jag först pratade med min lärare så sade hon att jag enbart fått G.. men jag tyckte det var konstigt så jag bad om att få se på provet, vilket jag gjorde- räknade ihop poängen och såg att jag hade 20 mer poäng än hon hade räknat med! Så det blev ändrat och jag fick VG+ !
(Jag siktar emot MVG alltså:)

Jag ska väl gå ned och äta lite frukost nu och sedan se vad pappa och johannes planerar att göra idag,
I'll be in touch.

xoxo,
Louise.

Kommentera

Publiceras ej