Fridius, Matildus och Maddius

0kommentarer

Gooooooooooooooooooookvällll!
ååååh vad jag är på bra humör!
Hahaaaaa!
Klockan är bara 6. . känns som att den är 9, menmen!
Nu är det såhär att hela huset är FINKAMMAT - STORSTÄDAT - RENT!
För första gången på 3 år är nog vårt hus varit finare städat än någonsin:D
Hihi, jag är ganska stolt över mig själv och pappa har lyckats göra det jättefiint i vardagsrummet!
Peter har fått något liknande svininfluensa, lite .. tråkigt, krya på dig Peter:( hihi, men vi har fler dagar så de gör ingenting:)
Istället kommer mina 3 tjejer - deras namn finner ni i rubriken - och det kommer bli en suverän kväll med dem^^
Eftersom jag städat i flertal timmar luktar jag inte gott(come on - jag är bara mänsklig) så jag ska ta mig en skön dusch, ta mig något gott(kanske göra lite te och tända lite ljus) och sedan .. ha en jjjoolllig kväll med mina flickor!
Har ni några förslag på vad man kan göra en random kväll som denna?

Ha en supppppppppppppppper dag!
pusss och kraaam!
Louis
e!

Kommentera

Publiceras ej