"Fotoställ till väggen".. -HJÄLP!

0kommentarer

Good afternoon..
Sitting here, doing nothing as usual ..
Nej, nu ljög jag.. Jag sitter och pratar med någon väldigt speciell och jag älskar hur man kan uppta sig själv med vissa personer man pratar med.. även om det inte är någon i ens närhet, en man aldrig träffat eller på riktigt... bara sett varandra, så lyckas man få ut andra delar av sig själv genom att ha sådana personer.. långt borta men nående långt inne ..

Nu sitter jag åtminstone och letar efter ett "fotoställ" som jag ska ha på min vägg.. det är en svår grej. Jag ska ha ett tiotal foton som jag skrivit ut på min vägg men eftersom vi inte får göra mer än 8 hål per rum måste jag köpa ett tunt fotoställ som inte tar för mycket plats men som är lika stor som en del av min vägg och .. aah.. ja, kämpigt men det måste finnas!
Har ni några tips till hur jag kan göra annars?

N E E D  H E L P !

Kommentera

Publiceras ej