Blogg.se har varit nedstängt!

0kommentarer

Heeej allihopa, klockan har nyss slagit 16.00 och det är redan mörkt ute!
Blogg.se har varit nedstängt tills nu och därför har jag inte kunnat uppdatera:)
Under tiden satte jag mig och fortsatte skriva på en text som jag började på igår..
Texten blev sammanlagt 10 sidor, så stackars den som läser det..
Men det var.. uppfryskande och få ur sig.
Ser one tree hill just nu, ska snart ut och gå med Tindra och sedan plugga inför NO-provet imorgon:)

vanlig, tråkig torsdag.. lik många andras :)
men så är det.
Imorgon blir det IDOL så ni ska få några bra bilder därifrån:)
Missa inte det!
xoxo.
Missnorman.


Ååååh, vad jag längtar efter julen när jag ser tre:s tv reklam! Julmusik, snö, tomten, värme, kärlek!! Denna vintern kommer bli underbar!

Kommentera

Publiceras ej