1:a advent!

0kommentarer

Mmm.. God morgon.
Första advent idag,det känns, eller hur? Att julen närmar sig:)

Jag hör mormor och morfar därnere, ska ned och äta mormors mjuka pepparkaka med dem och sedan tänkte jag göra mig i ordning för att gå en runda i byn där det är skylt-söndag.

Det var en väldigt,väldigt,väldigt bra kväll igår! Bea och Sandra fyllde 18 så vi firade deras dag och det var massor av goa vänner där, jag fick oerhört mycket berömmande kommentarer.. sådant man aldrig kan föreställa sig få höra, underbart! Och det var mycket skratt, tårar och bara...mmm, en helt perfekt kväll!

och idag flyttar vi till pappa för veckan och jag  ska plugga inför idrottsteorin imorgon.

Har ni haft en mysig helg?
Berätta gärna(Rulla ned lite och skriv i kommentar):)

Ha en mysig adventssöndag!

Kommentera

Publiceras ej