18-års fest & 50talstema..

0kommentarer

På grund av lite festande med mina gooa tjajor matilda,madde,frida&johanna blev det väldigt sent igår och ja.. kroppen tar lite stryk när man har roligt.. men det låter inte mig hindras från att gå på Beas och Lilles 18års fest där det är 50tals tema... Jag har sagt hela veckan att jag verkligen inte velat gå ochatt utstyrsel inte är min grej osv.. men vad gör man inte för sina vänner?
Så jag har på mig en svart klänning, naturligtvis tights under.. en hög sne hästsvans och röda läppar osv..
Men medan jag ser vardaglig ut så är resten av folket starkt utklädda, .. jag ska försöka ta lite bilder men eftersom jag inte vill ta dit min kamera så får jag ta med mobilen!

Kommer säkert bli skoj..
Är hemma någon gång runt midnatt!
Haa en super lördag!

Kommentera

Publiceras ej