Vilken superhelg!

0kommentarer

Heej allihopa!
Jag vet att det varit väldigt dåligt med uppdateringar, men så är det ibland! När det händer mycket..
Tänkte börja med att svara på frågor jag har fått.

1. Saknar du Linus? - Nej, inte alls. Minnena kommer alltid vara vackra för mig, men mer än så är det inte, jag saknar inte just hans närhet eller hans sätt att se på mig eller så.. Speciella känslor finns där inte kvar, vilket är väldigt avslappnande.. Det gör det lättare att ha honom i sitt liv.. Tyvärr har vi haft fel avslut och pratar inte, vilket jag tycker är tråkigt och fel men jag mår så otroligt bra, har väldigt många nära som .. inte fyllt hans plats, men som fått mer betydelse, jag klarar mig utan honom och tror utan tvekan att det finns någon annan för mig:)

2. Kan du tänka dig att svara på fler frågor om 2009? - Absolut! Jag har tänkt på det i ett par dagar och nu till nyår tänkte jag att ni får fråga mig absolut vilka frågor ni vill så svarar jag:) Så är det någonting ni undrar över kring år 2009 så är det bara att ställa frågan så skriver jag upp svaren på ett inlägg dagen efter nyår:)

Jag har glömt när jag uppdaterade sist och vad jag skrev.. Haha, men jag antar att det var julafton men jag är ganska trött på julen, meningslösa men mysiga dagar visserligen .. Men tiden är förbi så vad säägs om en uppdatering kring helgen istället?

Fredag: Började jag bli sjuk och låg hemma med lite choklad och såg flertal avsnitt av The Hills, tog en sen dusch och låg sedan och läste ett par timmar. En perfekt och mysig kväll.

Lördag:
Vaknade 9 och gjorde mig i ordning för en heldag på stan .. Ingenting jag var sugen på överhuvudtaget varken med tanke på kläderna eller folket.. Men tid med Amanda och Danni var precis vad jag behövde och verkligen kände för så jag och Danni åkte på en knökfull buss in och träffade Amanda .. och efter ett ha gått igenom några affärer(segt) så kom vi ut och gick och mötte två vänner som jag inte träffat på 2 år! Nämligen 08-Oliver och hans vän Tobbe, supercharmerande killar.. Haha, verkligen;) Men trevligt hade vi! Så vi gick en heldag på stan, tog en fika, gick igenom affärer.. Lite mer intressant när man har två killar att snacka med istället för att kolla på kläder!
Sedan bestämde vi oss för att gå på bio, mer otur, biljetterna i Malmö var slut..Så vi begav oss vidare en liten stund och sedan kommer den bästa stunden på hela dagen, då jag möter en av de mest betydelsefulla jag har i min omgivning, Alexander.. Blev enbart en snabb hälsning, men ändå något som lyfte upp .. Och sedan åkte vi hem till Amanda, hämtade hennes saker och åkte hem till Höllviken .. Tur nog fanns det kvar biljetter till Avatar där! Så vi beställde, tog en runda ned på Millennium, åt lite nachos och bara mös! Otroligt mysigt!Sedan gick vi vidare till bion som var precis lika bra som första gången - om inte bättre och sedan gick vi hem till Danni - trötta men fungerande, för mig reagerade min kropp plötsligt som att jag fått ett slag hårt i huvudet och magen .. Tillslut satte  vi på en skräckfilm - The ring - inget vidare läskigt och vi somnade rätt omgående.. Haha, sömnproblem däremot.. Danni har en luftsäng och när tre personer med olika vikter sover i samma säng så är varenda rörelse avgörande och tillslut låg jag med ena benet utdraget för att inte ramla nedifrån sängen!

Söndag:
Vaknade runt 1 hemma hos Danni och vi gick till Matöppet för att köpa frukost, mötte Jonas, gick hem och åt och efter ett par sega timmar gjorde vi oss i ordning och tog bussen med flertal killar ned till byn .. Det blev middag med dem på Näsets Pizzeria(Jag som avskyr pizza var inte nöjd men efter en riiiktigt god kebabrulle gick jag ut med ett leende). Matilda kom dit och vi satt där en stund och sedan körde hennes vän oss hem och vi har legat resten av kvällen och bara myst. Nu är jag hemma, kände mig slagen innan men ganska pigg nu, ligger med luren i örat och pratar med två flummiga pojkar ifrån Ystad.. Ska väl sova snart.
Hoppas ni haft en bra julafton, ett par härliga lediga dagar och en riktigt bra helg!
Sov gott mina vänner!

Kommentera

Publiceras ej